CRM_01
Ce este CRM

Demo gratuit Cere o cotatie Newsleter

 
 

Ce este CRM

CRM = Customer Relationship Management (Managementul Relatiilor cu Clientii)

Desi termenul CRM este asociat cel mai des cu un produs software, abordarea corecta este de a privi CRM ca o strategie de business centrata pe nevoile clientului, pe comunicarea permanenta cu acesta si pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii pentru a oferi clientilor sai cea mai buna experienta posibila.

CRM este o strategie de corelare a activitatilor interne in cadrul companiei ce are ca scop optimizarea rezultatelor (cresterea vanzarilor, reducerea costurilor operationale, fluidizarea activitatii de service etc.), oferirea unei imagini clare a activitatii si a previziunilor (rapoarte detaliate pentru orice activitate din cadrul companiei) sau imbunatatirea comunicarii externe (urmarirea rezultatelor campaniilor de marketing si PR).

 

Implementarea unui CRM iti permite sa aduni intr-un singur loc, toate informatiile despre clienti, vanzari, marketing, suport tehnic si in acelasi timp sa ai o privire de ansamblu asupra intregii afaceri.

 

functionalitati CRM

 

De unul singur, un software CRM nu va va mari vanzarile, scadea costurile sau imbunatati relatiile cu clientii. In cel mai bun caz veti avea un sistem de administrare al contactelor foarte scump. Multi fac greseala de a privi CRM in termeni de software, insa modul corect de a analiza un astfel de proiect este in termeni de strategie de afaceri a companiei.

Pentru a putea valorifica la maxim un sistem CRM, e necesar ca acesta sa fie centrat pe procesele de business ale companiei, sa tina cont de specificitatile afacerii si a pietei in care activeaza. Solutia CRM trebuie sa permita adaptarea din mers la schimbarile inerente ce intervin in evolutia oricarei organizatii.

Definirea unei strategii CRM implica intreaga companie si incepe cu stabilirea obiectivelor, a metodelor de lucru si a modalitatilor de control pe care organizatia doreste sa le implementeze. Implementarea unui software CRM poate incepe abia cand aceste cerinte au fost indeplinite.

Un alt aspect important in succesul unei implementari este rata de adoptie a sistemului de catre utilizatori. Un training adecvat in folosirea sistemului este necesar pentru a asigura folosirea corecta si constanta a sistemului si a procedurilor de lucru de catre toti angajatii companiei. De asemenea, explicarea motivelor si a obiectivelor acestui proces la nivelul intregii structuri ierarhice este necesara pentru asigurarea succesului intregului proiect.

Liquid CRM ofera servicii complete de consultanta,implementare si training adaptate nevoilor si obiectivelor concrete ale companiei, asigurand in acelasi timp servicii de suport si monitorizare astfel incat sa puteti genera rezultate pozitive ca urmare a implementarii CRM.

 


Liquid CRM

CRM

Servicii

Produse

Contact
© Liquid CRM I Termeni si conditii